announcement
detail-blog
4 خرداد, 1403

معیار خرید از فروشگاه اینترنتی از 0 تا 100+ آمار جهانی

مقدمه

با پیشرفت تکنولوژی در سطح جهان، انجام بسیاری از کارها از طریق اینترنت بسیار آسان شده است و این فضا به اصطلاح رونق بیشتری پیدا کرده است. کاربران برای دریافت خدمات، سرگرمی و خرید به این فضا رو آورده‌اند. فروشگاه‌های اینترنتی از آن دسته وب‌سایت‌هایی در اینترنت هستند که روزانه محصولات و خدمات بسیاری را تامین می‌کنند و این فضای رقابتی سبب شده مشتریان و مشتاقان این فضا دستشان برای انتخاب باز باشد.

آمار جهانی

قبل از هر چیز، نگاهی به آمارهای جهانی در این خصوص بندازیم. بنابر اعلام منابع بین المللی، تعداد افرادی که از طریق اینترنت خرید می‌کنند، تا سال 2021 به 2.14 میلیارد نفر رسیده است. از سال 2016، 460 میلیون نفر به دنیای خرید دیجیتال اضافه شده‌اند. تعداد خریداران آنلاین در سال 2016، 1.66 میلیارد نفر بوده است. خرید آنلاین با سرعت باورنکردنی در حال رشد است.

سهولت خرید آنلاین باعث می‌شود تا خرید کالا را در هر زمان که بخواهید بدون نیاز به مواجهه با ترافیک یا صفوف طولانی، تجربه کنید.
هرچه بیشتر افراد به استفاده از خرید آنلاین ادامه دهند، این بدان معنی است که رقابت نیز افزایش می‌یابد.
در سال 2018، فروش تجارت الکترونیک کمتر از 3K، 2.982 تریلیون دلار در سطح جهان بود.
در سال 2020، این تعداد به 4.206 افزایش یافت و در سال 2021 به 4.927 تریلیون دلار آمریکا رسید.
تا سال 2022، فروش جهانی خرده‌فروشی تجارت الکترونیک به ارزش 5.695 تریلیون دلار آمریکا رسید.
همان طور که مطرح شد خرید اینترنتی در سطح بین الملل نیز مشتاقان زیادی دارد.

همان طور که مطرح شد، خرید اینترنتی در سطح بین‌الملل نیز مشتاقان زیادی دارد. در این مقاله به ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی از 0 تا 100 پرداخته‌ایم، پس با این مقاله از آسون کالا همراه باشید.

مهمترین ملاک های فروشگاه اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی معمولا کالا و خدمات مختلفی از موادغذایی و کالاهای تند مصرف تا محصولات لوکس و گران قیمت را تامین می کنند و کاربران معیارهای مختلفی برای انتخاب فروشگاه مورد نظر خود دارند که در این مقاله به مهمترین آنها اشاره می کنیم :
• سرعت ارسال مرسوله
• هزینه های جانبی شامل هزینه پست ، بسته بندی ، بیمه و …
• پاسخگویی پشتیبانی و راهنمایی در زمینه خرید و انتخاب درست کالا
• شرایط پرداخت متنوع (شامل پرداخت در محل ، آنلاین ، کارت به کارت و…)
• تنوع کالا و محصولات
• مجوزهای لازم برای فعالیت (شامل نماد اعتماد الکترونیک و مجوزهای تخصصی – در صورت لازم)

 

مزیت فروشگاه های حرفه ای

حتماً شما با فروشگاه هایی مواجه شدید که برای خرید از آنها سردرگم هستید و نمی دانید که چطور باید اقدام به خرید و بررسی کنید.

در این شرایط فروشگاه های حرفه ای برای راحتی کاربران خود قابلیت چت آنلاین را در سایت خود قرار می دهند تا کاربر بدون هیچگونه دغدغه ای بتواند سوالات خود را مطرح کند. حتی ممکن هست با فروشگاه هایی مواجه شدید که چون از قبل تجربه خرید از آن را نداشته اید ، تمایل دارید وجه کالا را پس از دریافت محصول و در محل پرداخت کنید.

این مورد می تواند آمار فروش فروشگاه ها را تا 120 درصد افزایش دهد. در این صورت آنلاین شاپ بدون هیچگونه مشکلی کالا را ارسال نموده و وجه آن را دریافت می کند و خریدار نیز با دریافت این خدمت رضایت بیشتری داشته و تجربه مثبت خود را مطمئناً با دوستان خود به اشتراک خواهد گذاشت و حتی می تواند از مشتریان پر و پا قرص شما شود.

همچنین وجود صفحاتی در فروشگاه های آنلاین مانند شرایط استفاده ، قوانین و مقررات و سیاست حریم خصوصی میتواند در انتخاب آگاهانه کاربران تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

در آسون کالا ما هر آنچه که به یک خرید دلچسب به شما کمک کند را فراهم نمودیم تا تمرکز شما روی کیفیت محصولات و خدمات باشد و دردسری برای خرید نداشته باشید. همچنین امکان پرداخت اقساطی برای شما وجود دارد تا سبد خرید خود را در 4 قسط و بدون سود و کارمزد تکمیل نموده و سفارش خود را در اسرع وقت دریافت کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

تلفن همراه

 در سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرد. هدف از تاسیس این فروشگاه ، دسترسی آسان و تجربه یک خرید لذتبخش برای کاربران می باشد. ما سعی می کنیم در آسون کالا در زمینه مودم و تجهیزات شبکه بهترین محصولات و خدمات را با ضمانت و پشتیبانی به شما ارائه دهیم. یکی از ویژگی های این فروشگاه ارائه محصولات و خدمات به صورت اقساط است که سبب می شود کاربران با هر وضعیت اقتصادی از یک خرید مناسب و به صرفه محروم نشوند.

ما کنار شما هستیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید!

کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی آسون کالا می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه محصولات